♥♥ ♥♥دختری از جنس سکوت ♥♥ ♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم گرفته

دلم لک زده واسه روزایی که،

یکی حالمو می پرسید

نگرانم میشد

دلم میگرفت یه کارایی میکرد که به هیچ چیز فکر نکنم...

از همه مهم تر... پیشم بود!!!!!

خدایا خدا جونم؟؟؟؟می شنوی صدامو؟؟؟؟

دلم گرفته حسابی.... 



نظرات شما عزیزان:

دلشکسته
ساعت9:42---13 مهر 1392
ای آنکه همیشه بیاد تو می سوزم

یاد من کن که همیشه بیاد تو میسوزم

ای اشک آهسته بریز که غمم زیاد است

ای شمع آهسته بسوز که شبم دراز است

صداقت قلب منو تو دیدی باورت نشد

اشکای غم رو گونه هام چکید و باورش نشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آیاتا در 1:46 | |